onsdag 18 mars 2009

Orolig.

För det första så fick jag nog matförgiftning igår?
Jag ska inte tala om detaljer men jag är inte och jobbar idag efter gårdagens känningar...hmm...
Det börjar bli bra nu och jag äter utan problem så det kan ju inte vara magsjuka i alla fall, vilket är väldigt skönt!

Jag har inte gjort många knop idag dock.
Jag har bara diskat...
OCH varit orolig sedan i morse.
Gurra for och lämnade Zeus hos veterinären.
Han kastrerades idag och med hans hjärtfel så visste ingen hur det skulle gå...men han överlevde och är på väg hem nu. Stackarn! Han kommer nog vara lite borta, som Zingo var då han kastrerades. Tur det går över och så slipper det lukta kattpiss här inne...fast jag tror det har varit lugnt på den fronten någon dag nu för jag känner ingen lukt...
Jag kanske bara har blivit van lukten haha.


Nu ska jag gå och värma lite lunch till mig och Gurra och fortsätta se på Hem till gården.
Nu kommer Gurra och Zeus visst hem...

Hej hopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN SÅ FIN BLOGG DU HAR! ;)