torsdag 5 mars 2009

Debatt.

Nu har jag sett på Lyxfällan och insett att man kanske borde tjäna ihop sig nå pengar...
Jag kollade just på kontot när jag betalade telefonräkningen och insåg att jag redan har gått över min budget...fast just nu har jag ju ingen budget...trots att jag borde ha det så vi kan dra till Kalifornien i sommar...well, vi får väl se hur det blir med det!

Min dator stannade ikväll igen...fläkten är kass och gör att den stannar av för mycket värme.

Jag som tyckte att Debatt såg så ointressant ut ikväll, men nu fick jag se Conny Sandström från Bursiljum (utanför Burträsk). Det handlar om Lodjursjakt...djurvänner och jägare...så då blev det ju faktiskt himla intressant helt plötsligt!

Så nu ska jag kolla vidare och fundera på om jag ska bli miljonär snart eller...

Glöm inte läsa mitt andra inlägg som jag också skrev ikväll :P

Tjingeling.

Inga kommentarer: