torsdag 26 mars 2009

Helg på hotell.

Åter på jobb idag och det kändes jättebra!
Helt underbart att det var en vanlig dag idag...inte så mycket annat göra utan jag gjorde det jag är anställd för! Hoppas vi håller oss friska nu! :)

Efter jobbet så drog jag in till Umeå och hämtade Gurra på Postterminalen...han har ju varit i Stockholm sedan i Tisdags. Vi drog till Matbiten på Umedalen och jag käkade min favorit: Kebabtallrik, medan Gurra tog en kebabrulle... Det finns verkligen inte något bättre ställe än Matbiten om man vill ha en gudomligt god kebabtallrik!



Gurra berättade att mäklaren hade hört av sig... Det blir husvisning på Måndag för ett par från södra Sverige... Redan!! Det känns faktiskt rätt bra! Tänk om de vill ha huset...pust! :)

Vi kom hem, jag packade lite i resväskan och begav mig sedan in till Bjurholm och tränade fotboll. Det blev både fotboll och gym...det var kul!

Nu ser jag på Lyxfällan och har inte orkat duscha än...äckligt haha...men men!!

Imorgon bär det av till Stockholm.
Jag ska inhandla en sjal, ett par skor och kanske något annat kul?
Hoppas jag vinner på en trisslott (som jag inte ens har) innan imorgon :)
Blir i Stockholm fram tills på Söndag och vi kanske hinner med att göra något trevligt på Lördag kväll istället för att bara sitta på hotellrummet!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: