måndag 16 mars 2009

Mäklare.

Igår blev det inget skrivet för direkt efter frukost drog jag upp till Btk.
Hälsade på Tina.
Tog med mig Anna till Brännfors och hälsade på Sara och sedan morbror Björn.
Efter detta så drog jag på fotbollsträning i Skelleftehamn.
Jag var på djävulshumör men var alldeles för otränad för att orka grisa på planen.
Det var i alla fall kopiöst härligt att träna på konstgräs, ute!! :)
Jag kom hem kl 23 igår kväll och somnade rätt fort.

Denna dag började med en gröttallrik där vid 11-tiden.
Efter det så sorterade jag alla mina bank och jobbpapper m.m. in i pärmarna.
Jag påbörjade också mitt sorterande av NV-tidningarna som jag alltid lyckas spara på mig.
Varför kan jag aldrig skärpa mig och läsa igenom dem dag för dag?
Jajja, jag kom i alla fall på att jag skulle äta lunch och skulle just säga till Gurra om lunchen då jag hörde att han satt i telefonen och jag hörde att han pratade med en mäklare.
På Måndag kommer mäklaren hit och vi fick lite smått panik och måste städa en massa innan.
Det såg rent förjäkligt ut uppe, men nu har jag i alla fall rensat ett rum...

Hårdrocksrummet. Skrubben innanför är ju en liten byggarbetsplats så den får Gurra ta.
Kontoret ska Gurra ta också för det fick jag inte röra...han är rädd om sina papper som ligger över hela golvet...





Jag blev nöjd över resultatet...jag använde ju samma gamla möbler som stått där inne och försökte bara göra det lite bättre...




Just nu ser jag på Charterhjältar...det är rätt bra faktiskt!
Jag brukar inte gilla såna program men det här var i alla fall det bästa av såna program tycker jag. Och ikväll är det ju om Lotta och Emil så det är ju lite extra kul att det är folk från Umeåtrakten...

Imorgon blir det jobb, hela dagen...sedan är det nog fotbollsträning med Bjurholm om det nu är samma dagar fortfarande. Jag måste kolla upp det!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: