lördag 14 mars 2009

Hopp.

Vaknade av väckarklockan 8.30, åt gröt och gjorde mig klar inför dagens tripp till Agnäsbacken.
Jag på snowboard och Gurra på slalomskidor.
Jag lyckades hoppa i ett litet hopp utan att falla!
Gurra hoppade också, 1,5 m sa han...hmm...säkert!
Vi åkte 11 åk tror jag det blev...och ont hade vi i både ben och fötter.

Att man kan bli så jäkla slut av att åka...jag ser det som dagens (veckans) träning...

Jag har bestämt mig för att även denna kväll stanna hemma och se tv eller något sånt!
Lars kanske kommer hit och sover över eller nått.
Han är på väg upp från Östersund och ville inte köra hela vägen.
Han kanske blir besviken över att jag är hemma så han inte får ha Gurra för sig själv haha.
Jag undrar om han gillar att spela Monopol?
Eller Guitar Hero?
Eller varför inte Colin McRae?
Något spel överhuvudtaget?
Jag har en känsla av att han kommer att döma ut mig om jag frågar om han vill spela något...
Jaja, jag får väl se om det blir en ensam kväll medan Gurra och Lars lyssnar på musik eller nått.
Eller Lars kanske bara dampar som han har en tendens att göra.
Kanske att han har med sig någon hund som jag kan gå ut och gå med?
Det skulle ju förgylla min dag i alla fall :)

Snart är det dags för flytt och jag har verkligen börjat inse att jag snart inte kommer bo i detta hus längre, vilket gör att jag får lite smått panik...

Jag kommer att sakna detta otroligt mycket på ett sätt.
Det är ju vårat första gemensamma hem...och allt som vi fixat här osv...pust...
Det kommer att kännas när det är tomt här, men jag får ju ett nytt hus att inreda och bo i...
Nära till mina vänner och till fotbollen!!
Nu ska jag sluta tänka på det ett tag och istället ta och se på tv och vila en stund...
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: