måndag 23 mars 2009

Ångest.

Ja hur svårt kan det vara att skiljas efter 2,5 års tid tillsammans?
Denna ångest som trycker sig över bröstet och gör ont...
Ändå väntar något spännande framför mig och jag tänker på hur bra beslutet kommer bli i slutändan, men just nu känns det tungt...
Ja jag pratar naturligtvis om huset!
Mäklaren var här idag och nu sitter det en "Till salu"-skylt vid postlådan...
I Fredags hade jag och Gurra besök av mamma och Hans. Vi fick fina blommor och så åt vi tacos och hade det trevligt!
På Lördagsmorgonen drog jag upp till Skellefteå och Marie klippte samt färgade mitt hår. Jag blev skitnöjd som vanligt!
Efter en dag i Skeå så drog vi till Btk, jag, Maria och Tina (Tina som kommit hem från Stockholm för en vecka :). Sara kom också ner och vi satt i Marias lägenhet och spelade spel och drack lite öl. Det var trevligt.
Igår for vi och åkte/körde skoter.
Jag, Maria och Tina hade tänkt låna Anders skoter men den hade visst han själv, och Fredrik hade sin...så då återstod det bara att fråga morbror Björn om vi fick låna hans skoter. Det fick vi! Men den orkar ju inte tre stycken så Tina fick åka med Anders...

De drog ifrån oss eftersom Anders och Fredriks kompisar kanske inte ville vänta på oss så länge då Björns skoter inte gick igång och klockan börjades gå mot eftermiddag...
Som tur var så kom Marcus och Manke förbi, drog igång skotern, körde med oss en bit ner mot Åbyn och avvek sedan för att ej möta upp oss igen? Haha, de hade i alla fall dragit till Marcus föräldrar...

Vi fortsatte färden mot grobban på Lappvattsheden...(hur man nu ska stava det?).
Anders, Fredrik, Tina och co. var på isen i Burträsk och väntade på oss så vi möttes där och samkörde till Bursiljum (Lappvattsheden).
När vi bodde i Bodbysund som barn så körde jag ofta skoter dit och bara satt och tänkte. Det var riktigt mysigt att komma tillbaka dit nu och se att det var fler som hittat dit! Vi hade med oss fika och Tina fixade en madrass från barnen som var där så vi kunde åka ett åk...det gick riktigt fort!
Efter skoterutflykten så drog vi på fotbollsträning i Skelleftehamn.
Det var uppfriskande men jobbigt.
Jag har otroligt ont i ryggen...både från träning, skoter och jobb.
Jag vet inte vad jag ska göra om det inte slutar bränna i nacken snart...det är obehagligt!
Nu ska jag börja laga lite middag och sedan bara vila ikväll för jag blev helt slut av allt med husförsäljningen.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
nu ska jag se om jag kan skicka iväg detta..
Vadå malins mkt snyggare?!?!?!?!!? :P
Det här kortet va typ tagit för 1 år sen om inte mer, du kanske trodde att de va di jacka`? Hahha
jajaj,deblev ett sånt här låååång inlägg kände jag, men MYCKEEEE vetande :P Nää, Tack o hej, leverpastej! =)