tisdag 3 mars 2009

Desperate Housewives.

Desperate Housewives har just börjat om och det är jag väldigt glad över!

Igår fyllde Gurra år så vi spelade lite Guitar Hero, åt pizza och såg på tv.
Vi somnade i var sin soffa och jag vaknade kl 2 i natt och väckte Gurra och så gick vi och la oss i sängen, och jag kom inte ens ihåg att jag hann lägga mig ner innan jag somnade?
Helt sjukt va slut jag var!

Idag vaknade jag just före 10.30. Jag klev upp och lagade gröt och åt en makrillmacka till.
Det var gott!
Sen har jag spelat Guitar Hero i några timmar och varit lite arg för att jag ej kunde fara och träna fotboll p.g.a förkylningen!
Efter det så har jag suttit lite vid datorn och sett på tv.

Imorgon ska jag jobba igen och ha medarbetarsamtal på morgonen, så det blir en lång dag!

Nu ska jag tvätta brillorna så jag ser vad som är på tvn och sen ska jag kolla vidare på Desperate Housewives som är så oerhört spännande just nu!

Inga kommentarer: