fredag 20 mars 2009

Farfar 87 år.

Idag har det varit ganska bra med magen men jag fick ont ett tag efter varje måltid men det går ju över så...jag har ingen aning om vad det är som spökar men nu har det nog gett sig hoppas jag.
Jobbade 6.45-16.30 idag...
Jag och Linda for ut och gick 45 min. i vårsolen vilket var halkigt, svettigt och väldigt härligt!

När jag kom hem så åt jag middag, såg på Beverly Hills 90210 (gamla hederliga alltså) och förberedde mig inför fotbollsträningen.
Det går riktigt kasst på planen för min del.
Det är som att jag tappat ALL teknik sedan knät gick sönder.
Det går kasst både när jag spelar med Bjurholm och med Ljusvattnet.
Men men, träning ger ju färdighet brukar de ju säga...

Efter träningen så kom jag hem, dammsugade och skurade nedre våningen, la in en tvätt och duschade. Jag dammtorkade inte för det hade lyckligtvis inte blivit synligt dammigt sedan förra veckan så det kändes skönt! Att slippa byta sängkläder eftersom det är gjort nyss också kändes fantastiskt skönt!

Nu har jag just fikat kvällsfika bestående av ett O'boy-glas med limpa utan någonting på i som en bryta ;) Gott, gott, gott! Jag ser på Big Brother och undrar verkligen varför det inte kan startas upp igen...jag som verkligen hade bestämt mig för att söka in då jag fyllde 18 år och så lades det ner...kom igen nu BB...jag vill ju vara med...

Jag kom för övrigt ihåg att gratta fina farfar på 87-årsdagen samt namnsdagen! :D
Tack vare att mamma kom ihåg att påminna mig!

På tal om mamma så kommer hon och Hans hit imorgon och ska sova över.
Jag undrar vad jag ska bjuda på för mat men jag tror det lutar åt Tikka Masala kyckling om de inte har ätit det hos oss förr...

Zeus verkar vara pigg idag och Zingo är ju som vanligt...jag älskar kissarna!

Nää nu orkar jag nog inte vara vaken länge till...

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey Tikka Masala vad är det??? Namnet lät gott kan det vara kyckling???