tisdag 24 mars 2009

Ryggen.

Förmodligen har jag drabbats av en inflammation i ryggen.
Min vanliga tur. Har haft mer sjukdagar redan under 2009 än vad jag trodde att jag skulle ha på ett helt år...Usch vad man tjatar när man har ont men nu efter lite Voltaren så känns det för tillfället lite bättre. Jag sov dåligt i natt...vaknade 03.40 och har knappt somnat om sedan dess...
Jag drog in till Bjurholm och handlade Voltaren samt lite mat men annars har jag pendlat mellan att ligga, sitta och stå i omgångar...
Jag kan inte sitta vid datorn nå länge för det gör ont i axlarna...jag har bara så jäkla långtråkigt.
Gurra är inte hemma och jag städade ju igår så jag har inget alls för mig...

Jag ser på Beverly hills och sen ska jag väl se något annat.




För övrigt så är det väl snart dags att fiska upp en sån här?
Det var morbror Björn som fick den i Renbergsvattnet för 2 år sedan tror jag...

Ha en bra kväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild Katta...
Hoppas att ryggen inte är kattastrof och att du får kurera dej ordentligt...

Känner med dej