söndag 29 mars 2009

Vila.

Det har varit en fin helg i Stockholm. Vi kom dit i Fredags mitt på dagen, käkade på Max, gick på stan och jag köpte lite örhängen plus småsaker, sedan checkade vi in på hotellet. Vi åt middag på ett ställe i Gamla stan och gick sedan tillbaka till hotellet där jag somnade vid 22-tiden.

Igår var jag på konferens hela dagen, vilket var himla kul!
Efter det så åt vi buffé på en Kinarestaurang. Mycket gott var det!
Sedan gick vi till hotellet, såg på tv och så somnade jag runt 23-tiden.
I morse klev vi upp, gjorde oss klara, åt frukost, gick upp på hotellrummet och spelade Rummy, sedan drog vi till Arlanda och fortsatte kortspelandet där till dess det var dags att flyga hem igen.

En härlig helg med mycket vilande helt enkelt!

Tills vi kom hem... Jag lagade tikka masala kyckling och sedan städade både jag och Gurra en massa...imorgon är det ju nämligen husvisning! Lite nervös är man ju, men hoppas att det går vägen. Jag uppdaterar imorgon då jag vet mer...
Imorgon blir det jobb igen...inte många dagar kvar av jobb nu tills man slutar...
Tiden går fort!
Hoppas ni har haft en trevlig helg!

1 kommentar:

malinns sa...

Hm, nya designer hela tiden.

Hoppas visningen av huset går bra