lördag 7 mars 2009

Agnäsbacken.





Igår jobbade jag och hämtade sedan Marie i Umeå.
Vi kom inte hem förrän strax före kl 22 och jag färgade ögonbrynen på Marie och mig själv men det blev inte så mycket färg? Nåja, träning ger färdighet.

Idag ställde vi väckarklockorna på 9 och steg upp, åt gröt och for till Agnäsbacken för att åka slalom och snowboard. Jag på snowboard och Marie på skidor...
Riktigt kul var det men OJ, OJ, OJ, va trött jag är nu...jag tror Marie också är lite slut...
Det tog på, särskilt i benen...
Vi hade i alla fall tur med vädret...sol och vindstilla...fast vinden kom ikapp oss innan slutet...
Fick även ont som tusan i röven efter ett dåligt hoppförsök..............
När vi kom hem så lagade vi hemmagjord pizza som vi åt upp för ca en timme sedan.
Nu för vi över kort på Maries USB-minne och sen blir det Melodifestivalen - Andra chansen.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: