onsdag 25 mars 2009

En solig dag.

Idag är en strålande dag...sol ute och min rygg är snart bra!!
Jag vaknade 09.50 av att katterna busade och Zingo hoppade upp på sängramen ovanför mitt huvud och sedan på sängbordet och försökte leka med mig...jag var inte riktigt på humör... Jag tog mig i alla fall upp från sängen och släppte ut katterna!

Jag duschade...ja jag duschade, och det gick bra! Jag kunde tvåla in mig med armarna och DET ni kära vänner, det har varit omöjligt sedan i Söndags kväll !
Efter duschen så gjorde jag gröt och hade tänkt diska men jag ångrade mig och tänkte att jag inte ska överanstränga axlarna osv. idag för jag vill jobba imorgon. Jag blir tokig av att bara vara hemma nu...

Ikväll ska jag i alla fall fara på planeringen med kollegorna och chefen...

Nu ser jag "Hem till gården" och ska nog kika lite på huset på hemnet igen...jag har nog fått magkatarr igen av denna ångest som kryper sig över mig...
Är det inte bra imorgon så börjar jag äta magkatarrsmedicin igen!

Snart dags för lunch!

Ha en underbar dag i vårsolen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ny design igen?