tisdag 31 mars 2009

Besiktning av två olika saker.

Igår var det ju som sagt några som tittade på huset medan jag och Gurra var på våra jobb. Det verkar som att det gick rätt bra trots att de som skulle ha kommit inte kom själva utan skickade några bekanta att titta på huset. Idag kom besiktiningsmännen och kollade igenom huset efter eventuella fel och brister. Resultatet blev riktigt bra tycker jag! Inget negativt, utan huset var som ett hus byggt 1945 skulle vara. Bara någon liten grej här och där som är lätt fixat!

Så då får vi väl se hur det blir....lite nervös är man allt, men det skulle ju samtidigt kännas skönt om vi fick det sålt nu så vi kan koncentrera oss på att börja packa ihop och slippa tänka tanken att man kanske har kvar det här huset i flera år...

Idag var jag ju ledig från jobbet men drog dit vid 16-tiden eftersom vi hade föräldramöte ikväll.
Jag kom hem vid 20.30 tiden och har bänkat mig i soffan sedan dess. Sett på Desperate Housewives och nu ser jag på Christine.

Imorgon blir det jobb igen och även på Torsdag.

På Fredag fick jag en tid på bilbesiktningen i Skellefteå eftersom jag fick höra att jag minsann inte bara kunde hämta min bil hos min morbror och köra den när den är obesiktad! Som tur var så fick jag tag i en tid så jag kan köra den nästa vecka till jobbet. Annars hade jag varit tvungen att stanna hemma då Gurra är i behov av sin bil... Men men, jag ska i alla fall ta 05.45-bussen från Umeå till Skellefteå på Fredagsmorgonen och så hämtar min bror mig där och så besiktar vi bilen och drar till Burran.

Nu ska jag snart sova men jag har just käkat bullar och druckit coca cola till kvällsfika...inte så nyttigt men jag hade inget annat hemma och hann ju inte handla efter föräldramötet...
Jajja!

Ha en fortsatt trevlig kväll !

Inga kommentarer: