lördag 28 februari 2009

House Of Metal 2009..


Kan man bli mycket gladare än av dessa människor?
Jag längtar så mycket till det blir dags för en ny skiva, och självklart vill jag ju veta vem som ska ta Nils Norbergs plats som gitarrhjälte?

Igår var jag och Gurra i alla fall förbi Matte först på förfest och Lunken va där också. Där vid 21.30-tiden så drog vi ner på House Of Metal för att se om det var något värt i år... Och ja det måste jag nog säga att det var, trots att det inte fanns ett endaste bra band att se på...förrutom Grabbe och Volymen som underhåller vid baren med coverlåtar. Och inte nog med det, de hade även en gäst med igår och det var ju ingen mindre än just Nils Norberg. Det var riktigt kul att se honom spela igen, för nu var det ju ett år sedan. Man kan ju alltid hoppas att han vill återkomma till Nocturnal Rites, men chansen finns väl knappast då de redan är igång (kanske redan klara) med att hitta en ersättare.

Träffade på några trevliga människor, bland andra Fredrik, som bland annat sa att han höll på med några nya låter till NR...jippiiee! Även några "Burträsk"-bor hade tagit sig in i folkmassan!

Idag då?
Jo, jag vaknade upp hemma eftersom jag var chaffis igår, klev upp och diskade för att sedan laga en rejäl frukost/lunch som bestod av havregrynsgröt, kokt ägg, mackor och te. Det var gott!

Efter frukosten/lunchen så begav vi oss in till Bjurholm till Effess för att kolla på deras rea...jag hittade en jeansklänning som jag köpte...och så hittade jag ett par vita Reebokskor men jag köpte inte dem för jag hade inte så mycket pengar...

For och handlade på ICA också...lite godsaker som fläskfilé och kräftstjärtar att äte ikväll...först fläskfilé till middag och sedan kräftstjärtmackor till kvällsfika...mums! Hoppas bara att jag får behålla någon smak med denna överdominanta hosta!

Nu ska jag snart börja laga mat men först blir det lite tv-spel!

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: