måndag 16 februari 2009

Brrr.

Dagen har bestått av jobb och kallt väder.
När ska denna kyla sluta?
Nog för att det är väldigt fint ute med sol och allt, men det är ju ruskigt att vara ute och nästan förfrysa sig bara man sticker ut näsan utanför dörren.

Trots detta kalla väder så gick vi en promenad med barnen på dagis i eftermiddag.
Och när jag kom hem så gick jag runt byn (3 km)...vilket verkligen höll på att få mig att frysa ihjäl.....mina täckbyxor är inte så bra som jag trodde att de skulle vara när jag köpte dem...
Jag är iskall fortfarande, två timmar efter promenaden...

Jag försöker ju faktiskt gå ner i vikt, men det verkar inte gå så bra märkte jag när jag ställde mig på vågen och den stod på 2 kg mer än sist jag vägde mig...
Varför?
Nu har jag ju visserligen ätit dåligt de senaste två veckorna så det kanske är det.
Men deprimerad blir jag i alla fall...

Och så värker det otroligt i mitt knä lite då och då...det är nästan så att jag känner att jag borde kolla upp så det inte är något dåligt på gång...
Det kan ju vara så att det är det kalla vädret som gör det, men jag har en känsla av att det är på väg att gå åt skogen...

Ikväll ska jag i alla fall se på Svenska Charterhjältar och CSI.

Imorgon är jag ledig och då ska jag först sova väldigt länge.....
Sedan ska jag fara och simma.
Kanske också spela lite tv-spel om jag hittar något roligt att spela.

Nu ska jag återgå till tv-tittandet som just nu är Vänner.

Hej svejs,

1 kommentar:

Anonym sa...

va heter adressen till din andra blogg?:) eller haru kvar den