torsdag 5 februari 2009

Kära säng.

Jag for och träffade Tina här utanför hotellet där vid halv sju-tiden.
Vi skulle gå på Café och fika, men istället blev det öl på Chaplin´s bar, på andra sidan gatan.

Just när vi köpt var sin öl och satt oss ner för att prata om allt möjligt så kommer det en karl med lite halvlångt mellanblont hår, glasögon och jeans och satte sig vid bordet snett intill oss och började prata lite smått...
Jag fick en konstig känsla av att han var mycket lik Petri som var med i Idol...
Jag vet fortfarande inte 100 % om det var han eller ej... de hade i alla fall likadana glasögon, hår och klädsel...så det kanske var han då...
Han verkade i alla fall vara lite (mycket) av en alkis...och det gjorde mig besviken så bra som han är på att sjunga...
Det som också fick mig tro att det var han var att han pratade om musik, och hade köpt nå musikprogram som man spelade in typ...så jaa, det måste ju ha varit han...
Skit också, han som verkligen skulle kunna bli något!!

Hur som haver så var det inte det enda negativa ikväl.
Det som tog priset var en surströmmingslukt inne på damtoan som vägrade fara bort på hela kvällen...jag har fortfarande kväljningar efter sista toabesöket som var för ca en timme sedan.
Det luktade rent ut sagt jääävulskt illa...hela magen vred om sig...jag har faktiskt aldrig någonsing varit med om en liknande stank...hellre massa diarrélukt än det där...BLÄÄÄÄ!!
Och dessutom var det typ en klumpmensfläck på toarullshållaren på enav toaletterna...USCH!

Gurra kom förbi där också och vi käkade en god plankstek.

Innan vi skulle gå så satte Kareoken igång.
Det var en mycket duktig sångerska som höll i det hela...

Efter hon sjungit två låtar var det en annan tjej (kvinna) som ville sjunga...
Jag har spelat in det eftersom hon var så underbart.............KASS!
Jag höll på att garva ihjääääl mig eftersom hon var helt dyungseriös och vi satt just bredvid.
Helt sjukt...vågligt av henne men jag hade gärna sluppit hennes falska toner, och dessutom kunde hon inte texterna fast att de syntes på tvn!!
Först Tommy Nilsson - Öppna din dörr
och sen Mötley Crüe - Without You
PIIIIINSAAAAMT!!!!!!!!!

Jag tror till och med att jag hade gjort bättre ifrån mig själv...

Nåja, nu är vi tillbaka på hotellrummet och ska sova!

Sov gott!

Inga kommentarer: