torsdag 19 februari 2009

Slöö.

Jag saknar min hund...som numera bor hos Sara, vilket är bra så man får träffa hna när man vill. Han är en blandras mellan Wachtel och Stövare (kan ju vara något mer också, det vet jag ej).
Gustav är hans namn! :)

Jaa, imorgon ska jag jobba om jag inte skulle må sämre ikväll eller imorgon bitti.
Idag sitter jag bara i soffan och ser på datorn och tv:n.
Jag har ingen energi.
Jag sover jättemycket och är helt slut nästan hela tiden.
Men jag hoppas det blir bättre fort!



Jag tycker vädret ute ser lite dystert ut, men jag har ju inte varit ute på några dagar...eller i förrgår hämtade jag ju posten men.



Gurra fixade viruset på min dator igår kväll och han sa att det nog var det värsta virus han hade stött på! Och han har stött på många!
Tur att han fick bort det!



Nu ska jag se tv och bli PIIIGGGGGG!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fin han är Gustav.
P.S såg "Gurra" idag han såg inte ut som jag trodde!