söndag 22 februari 2009

Söndag.

Idag vaknade jag och Tina upp där vid 10-tiden och låg kvar och pratade lite innan vi steg upp och åt frukost, spelade lite Super Mario Allstars och drog ut på marknaden.
Det var inte så mycket att se som vanligt, men det är som ändå som att man måste dit bara för att titta...ja jag hann ju inte se något igår efter jag hade sålt.

Jag köpte tre godispåsar från Carlstens karameller i Byske och två munkar från nått ställe.
Det var gott...
Jag gav ena godispåsen till mormor och resten behöll jag.

Efter vi hade varit på marknaden en sväng så drog vi tillbaka till Tina och spelade mer Mario...
Sedan drog jag till mormor där hela familjen befann sig och så kom Gurra dit också och vi åt hemmagjord pizza.
Gurra körde upp enkomt för att lämna igen mammas bil till henne och åka hem med mig...

Så nu har vi bara en bil igen, men det ska väl förhoppningsvis gå bra det också!
Jag får höra mer om min växellåda nästa vecka!!

Nu ser vi på Beck - Advokaten, och sedan blir det att sova inför jobbet imorgon.

Tjing.

Inga kommentarer: