måndag 9 februari 2009

Helg med Nymek.

Ja det var Nymek-cupen i helgen.
Jag spelade inte men jag tittade bägge dagarna.
LIF blev tvåa i finalen och vann gjorde BFF.
Det var kul att se på och få kolla hur LIF spelar tillsammans!
Som svårt se lika bra när man spelar själv också.

Annars då?
Jo helgen har innehållit massa lugna stunder fast roligt!
Jag har varit med Anna, Maria, Tina och Emeli.
Jag och Maria låg och pratade länge.
Jag och Anna såg på "Mia och Klara" och skrattade.
Jag och Tina spelade Mario Bros och var nervösa hela tiden.
Jag och Emeli hann inte ses så mycket, men jag och Tindra dansade balett och sjöng "Var bor du lilla kyckling".
Dessutom höll jag på att spricka av skratt igår då jag och Anna filmade Tina när hon hade trätt på sig ett par gigantiska långkalsonger över nästan hela kroppen!!

Som sagt, jag ska ta tag i bilderna snart igen så ni får se allt roligt som händer ;)

Nu är jag hemma och har ätit middag och sett på tv.
Blir sängen efter CSI NY känner jag.
Är heeeelt slut efter helgen.
Jag har inte sovit ut en endaste dag så det börjar vara dags att få sig lite sömn.

Tjoe.

Inga kommentarer: