onsdag 25 februari 2009

Vår.

Vi hade trevligt i Övik igår, och jag kom hem där vid 00.20 i natt.
Började hosta lite smått igår men tänkte att det nog skulle gå över.
Upp och jobba i morse och det har varit en lite hektisk dag tycker jag.
Jag tog mig en uppfriskande promenad på ca. 4,8 km i vårsolen.
Ja jag vågar nog kalla detta vår redan nu för det känns så med solen!!
Dock så blåste det rätt mycket på vägen tillbaka och jag kände att hostan började göra sig hörd igen!

Kom hem där vid 16.30 och har bara legat i soffan sedan dess.
Gurra lagade köttfärsås och spaghetti vilket var riktigt gott!

Ikväll ska jag se Efterlyst, spela tv-spel, kanske tvätta litegrann osv, men mest av allt bara njuta av att jag är ledig imorgon.
Det betyder att jag ska vara vaken länge ikväll också.
Det tycker jag om...jag är en riktig nattmänniska!

House Of Metal på Fredag? Jag kan inte bestämma mig eftersom det känns lite dyrt, men å andra sidan verkar jag få en riktigt fet lön...men hur? Jag måste kolla på Lönespec sen...
Kan ju ha varit att jag fått någon semesterersättning eller nått, men denna lön behövdes verkligen!

Nu ska jag fortsätta att dega och se Unga mödrar!

Tjo.

Inga kommentarer: