onsdag 11 februari 2009

Vinterpromenad.



Mellan Vitvattnet och Brännland


Pust och stånk.
Jag är helt slut...
Jag har ätit HUR mycket som helst idag...jag förstår inte varför?
Först en gröttallrik + en macka till frukost.
Två stora sprödbakade fiskar (vet inte vad för fisk men inte torsk i alla fall) + 4 potatisar till lunch.
En bit kladdkaka med grädde och kaffe till fika.
Fruktsallad, glass och chokladsås till mellanmål.
En sprödbakad fisk och två potatisar till middag.
Och Gurra som hade köpt glass idag som han tänkte att vi skulle äta ikväll...jag tror jag kräks!

Jag har i alla fall varit ute på promenad idag på min rast + friskvårdshalvtimme.
Jag tyckte att jag sammanlagt kanske hade gått ca. 1 mil...
Till min stora besvikelse visade det sig när jag på hemvägen mätte med bilen att jag bara gått sammanlagt 4,6 km..........
Men jag gick i alla fall väldigt fort och var ute en timme!

Det var jättehärligt väder trots att det var lite kyligt men...runt -13 när jag var ute.
I morse när jag for till jobbet var det som mest -22.

Nu är jag som sagt hemma och jag ska ta det lugnt ikväll eftersom jag är helt slut.
Jag ska ju orka jobba imorgon också!

Hej hopp.

Inga kommentarer: