onsdag 18 februari 2009

Längtar.



När blir nästa Hårdrocksfest kan man ju fråga sig? (utanför ämnet men...)

--------------------------------------------------------


Jag är pigg, jag ÄR pigg.
Ja om man intalar sig det konstant hela tiden så kanske man blir pigg till slut?

Febern höjdes idag litegrann, men jag har ändå inte bara suttit still.
Jag får faktiskt damp av att vara hemma hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av att vara arbetslös, även om det är skönt att vara ledig ibland.
Men alltså att vara ledig och vara sjuk är ju inte samma sak...
Är jag ledig så har jag nästan all energi i världen till att hitta på saker.
Nu när jag är sjuk så har jag inte det.

Trots detta så har jag faktiskt städat idag.
Diskat, dammtorkat, dammsugit och skurat...
Det har visserligen tagit HELA dagen eftersom jag inte har kunnat köra på hela tiden p.g.a febern. Men jag är nöjd nu och har nyss tagit mig en uppfräschande dusch och druckit massa vatten.

Snart måste jag laga mat också, men jag är inte så sugen på mat...

Jag kanske borde hämta posten också?
Vi får så mycket post att om man inte hämtar den en dag så är postlådan proppfull dagen efter.

Förresten så tycker jag att alla ni där ute som har en postlåda ska komma ihåg att skotta fram den och hålla den undan snön, för det ser mycket trevligare ut så!! :)

Nu ska jag vila i soffan ett tag innan jag ska komma på vad jag ska äta...

Gurra kommer hem sen ikväll så han ska inte äta något...
Jag gillar inte att äta middag själv, det är som så ensamt!

Hej hopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer att styra upp en åka i backen dag snart, lova det? då lovar jag att vi ska ha rockparty :)

Anonym sa...

VET DU. Våran postlåda är framskottad nu (vet att du syftade på den;)