söndag 15 februari 2009

Kareoke.



Här bjuder jag på en fet bild från helgen (jag står för fetheten..........)
Muggan, Anna, Sofia och jag på Balzac.


I Torsdags drog jag till Tina i Burran och vi har spelat mycket Mario Bros...
På Fredagen for jag och Tina och badade...vi lekte en massa och simmade 10 längder...jag höll på att svimma efter 10 längder...jag är dålig på att simma, men kul hade vi!
På Fredagskvällen käkade vi surströmming hos Tina.
Jag hon, Anna, Malin, Emeli och Tindra.
Sen kom Peter, sen Sara och sist men INTE minst, Karro!
Det var jättetrevligt!

I Lördags tränade jag fotboll på morgonen och sedan spelade jag Mario medan Anna kom med Gibson (hennes hund) och hälsade på...Tina var hos sin mormor...

På kvällen drog vi in till Skellefteå på Schlagerparty hos Rebecka!
Det var trevligt!
Sedan bar det iväg till Balzac och där sjöng vi kareoke och hade riktigt kul!
Kvällen avslutades med mat på Krysset och hemfärd med Jägarn (Maria).
Efterfest hos Tina med några jag inte kände...jag gick och la mig haha...eller jag hann också prata med Anna i telefonen en stund...

Idag har det inte hänt så mycket...sov ganska länge och sedan drog jag till Brännfors och åt köttsoppa med mamma, Hans, Björn, mormor och Anders.
Det verkar förresten som att det finns hopp om min växellåda...det känns ju bra!

Efter maten så hämtade jag upp Anna och vi drog mot Umeå...
Där hjälpte jag henne att möblera om lite, och det blev jättemysigt tycker jag!

Imorgon blir det jobb igen...
Det känns däremot inte så bra när jag känner att jag kanske håller på att bli förkyld...
Får bara hoppas att det inte blir så!

Hej hopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det syns som om du rockade "fett" på kareokescenen.

Jag skulla ha gett 10 påäng bara för insatsen :-)