tisdag 3 februari 2009

Jobb.

Just nu är jag på jobbet och har rast.
Jag har jobbat sedan 6.45.
Jag är helt slut idag...det beror nog på att jag har varit ledig så länge innan idag.
Men nu jobbar jag ju som sagt bara idag och sedan drar vi ju till Stockholm imorgon.

Det blev i alla fall lite träning igår kväll också.
Och så färgade jag håret också.
Det blev bra, förrutom att jag är svart i pannan haha.
Det vägrade gå bort som det brukar göra...men men...jag får skrubba...
Kan ju inte vara svart i ansiktet imorgon på Edguy haha.

Nåväl...

Jag har gått en liten promenad nyss också när jag skulle försöka söva ner tjejen jag tar hand om.
Det var kallt ute...nu är det i och för sig bara -10 men imorse var det -16...

Nu ska jag fortsätta jobba och ladda upp inför fotbollsträningen ikväll.

Hej hopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

jajjemensan, jobbar imorrn på morrgon sen jobbar jag inte föränn fredag kväll o hela helgen :)
vad äre ni ska göra i sthlm ?
när skulle ni va förbi norrtälje då?