måndag 23 februari 2009

Försööök.

Ja jag försöker att varva Mario Bros, men jag förvånas hela tiden över hur svårt det egentligen är! Hur kunde det vara så lätt då man var liten? Då visste man var alla saker fanns och hur man skulle klara dessa gåtliknande borgar osv. Jag tror jag blir tokig snart!

Till detta spelande så käkar jag Carlstens karameller i hopp om att sockret ska få mig att gå ner i vikt? Hur det nu skulle gå till...

Jag funderar också på hur svårt det ska vara att få igång en mens nån jäkla gång...ska det ta hela livet, eller kanske ännu mer? Jag blir tokig!!! (Nej jag är inte gravid!)
Fick förresten höra det i helgen också att det fanns folk som trodde jag skulle ha barn...
Nog för att fettet lägger sig på magen, men jag skulle väl ändå inte dricka öl om jag hade barn i den?
Kanske är det oron som gör att den aldrig vill komma igång, men om man käkar piller för att den ska komma, vad är då problemet?
Ja nu funderar ni säkert varför i tusan jag skriver allt detta här?
Jo jag tänkte att NÅGON människa i världen KANSKE har samma problem som mig?
HÖR AV ER!!! (Inte för att chansen är stor över huvudtaget men...)

Jag ser just nu på CSI för att pausa lite från spelandet.
Jag missade dock början och fattar ingenting...

Imorgon är jag ledig och ska hälsa på Clairy en stund innan vi drar till Övik på MK-träff!
Det ska bli kul, men jag oroar mig lite för väglaget eftersom det är jag som ska köra...
Blir det så att vi har lite tid så sätter jag Clairy vid ratten så vi kommer fram någon gång!

När jag kommer hem imorgon så ska jag bara vila upp mig inför jobb på Onsdag igen.

Förresten så har jag ett nytt mål med mitt liv...jag ska uppfinna en binda som går att ha på sig utan att man ska känna sig som en förstoppad korv med blöja på!

Tack och hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

att mensen uteblir kan faktiskt bero på oro o stress så du kanske borde uppsöka en läkare med det :)

o det finns redan en sån binda, fast de kallas tampong :Phaha