måndag 2 februari 2009

Make up utbildning!

Det hela började som sagt i Torsdags så jag var hos Anna i Umeå och sov hos henne till i Lördags då jag drog ner till Sundsvall, eller snarare Gnarp, för att utbilda mig inom Make up...

Jag har lärt mig massa roliga saker och nu tränar jag en massa...eller ja jag har ju inte hunnit träna så mycket eftersom att jag kom hem sent igår kväll.
Hem till Anna alltså.

Så jag tränade på henne litegrann, men jag måste träna betydligt mer för att det ska ge något haha. Dessutom ska jag gå steg 2 utbildning också så jag får lära mig lite trend och brudsmink.

Nu var det mer ögon, färg och formlära, samt skugg och ljus osv.
Men som sagt, det var riktigt kul !

Här är två bilder på Anna efter jag "hittade på" smink till henne.


Inte så mycket smink syns på den andra bilden men...


Jaja, träning ger färdighet!!!



Nu sitter jag hemma i soffan framför tvn och är hur slut som helst, men jag ska ändå träna lite magövningar ikväll för att komma igen med träningen efter en hel helg med onyttigt ätande!

Imorgon blir det jobb och sedan fotbollsträning.

På Onsdag bär det av till Stockholm.

Ska nog ta med mig datorn så jag slipper vara ensam då Gurra jobbar, om han nu ska jobba.


Förresten ska jag gå och färga håret nu...


På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

whaaat? inte visste jag att du skulle gå en smink utbildning, avis jag blir :)
vart vare o hur mkt kostare oså ?
shit va kul :)