fredag 30 januari 2009

Anna bokstavligen SUGER på sina snusar.

Kiss i murran.
Ja det kan man ju ha ibland.
Ännu roligare kan det bli om man säger till Anna "KISS PÅ HÄNDERNA" och petar henne i ansiktet. Hon blir lite förstörd då.


Dagarna som gått då? Vad har hänt då?
Joo jag har jobbat igår.
Planering hela dagen.
Det gick faktiskt himla bra tycker jag och roligt hade jag också.
Dessutom åt vi lunch på pizzerian i Bjurholm.
Det var dock bara jag som åt pizza för de andra var oerhört tråkiga och åt SALLAD haha!
De försökte nog vara nyttiga tror jag :P
Inte jag däremot...

Efter jobbet for jag hem och packade inför Sundsvallsresan som blir av imorgon.
Jag, Clairy och co. drar iväg kl 6 imorgon bitti.
Därför skjutsade Gurra in mig till Anna så jag sov där från igår till idag, samt idag till imorgon.

Igår gick vi till OK på Gammlia (typ Haga) och hämtade ut Annas paket.
Min sko gick sönder (?!) så jag fick halverst skavsår.
När vi kom hem så satt vi och tittade på gamla kort och skrattade.
Sedan när vi skulle göra oss klara för att sova så var vi inne på toan och gjorde massa grimaser.
Även då höll vi på att dö av skratt...det resulterade i att Caje vaknade och bad oss vara tysta eftersom hon skulle upp och jobba idag.

Imorse vaknade jag utvilad och glad då Anna skulle till skolan.
Jag somnade dock om en stund efter hon hade farit men klev upp just före kl 10 och satt på mig linserna, käkade frukost och tog det lugnt innan Anna kom hem och skulle följa mig ner på stan till optikern, men hon ångrade sig så jag gick själv.
Jo jag gick faktiskt ner till stan själv...jag hade lite svårigheter att hitta, men jag blev bara 2 minuter sen till optikern.

Det visade sig vara som jag anade, att jag fått ännu sämre syn, men jag behövde i alla fall inte köpa nya glasögon än, och tur är det, för något sådant har jag inte råd med nu!! Jag och Gurra ska ju till Kalifornien i sommar!!! Jag har redan sparat litegrann!

Efter optikern gick jag på Apoteket och köpte Compeed eftersom mitt skavsår inte var nååådigt, och jag knappt kunde gå. Det blev inte så mycket bättre när jag satt på det heller eftersom det är en stor platt vattenblåsa på hälen och jag är ju inte van att ha skavsår så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra...men men...

Anna sa vilken buss jag skulle ta hit så jag åkte med den...det kostade 20 kr eftersom han frågade om jag var vuxen och jag svarade JA, istället för att säga att jag faktiskt räknas som ungdom i busstrafiken...jag tror jag har åkt buss 3 ggr sedan jag tog körkortet.
Hur som helst så råkade jag hoppa av en busshållplats före jag egentligen skulle av och det resulterade i att jag fick gå så gott som halva vägen kändes det som haha.
Men då har jag ju i alla fall tränat lite idag med allt promenerande.

När jag kom hit så bytte jag till mina mjuka skor och så gick vi till Ica och handlade inför middagen.

När vi kom tillbaka käkade vi ostmackor och drack O'boy och nu gör vi ingenting alls.
Vi sitter här och vi vill nog båda två bli hungriga snart så vi kan laga tacosgratängen som vi handlade ingredienser till, men jag är då inte ett dugg hungrig än så länge.
Jag är mest skitnödig...

Jaja, vi får väl se vad som händer ikväll.
Kanske hälsa på Matte o Gurra om nu Gurra far dit, annars får vi väl se!

Nu ska jag bråka med Anna lite eftersom det är mitt största intresse.

Ha en trevlig helg allihopa!!

JUST JA, jag ska ju färga håret ikväll också hoppas jag...om Anna kan hjälpa mig :P

Hej hopp.

Inga kommentarer: