fredag 23 januari 2009

Sick.

Världens längsta arbetsvecka känns det som att det varit i veckan...kanske för att jag inte har känt mig på topp. Har varit lite hängig hela veckan faktiskt...eller i alla fall sedan i Tisdags kväll.

Slutade lite tidigare idag för det gick bra, och dessutom blev det lite jobb hemma så det jämnade ut sig säger jag.

Började se första Narniafilmen men kom inte så långt innan jag fick telefon och sedan kom på att det kanske var något bra på tv. Såg På spåret och nyss Skavlan.
Nu kanske man ska he på Narnia igen...

Annars har det inte hänt mycket. Vi har ätit lussekatter och druckit lite coca cola.
Jag måste göda mig nu när jag är sjuk...man ska ju försöka äta då...hmm...

Jajja, något ska jag göra nu innan jag somnar i alla fall...

Blir för övrigt en hemmahelg istället för att dra till Burran och smitta ner familjen.
Så därför ska jag önska både mormor (som fyllde år i Tisdags) och svärfar Kalle (som fyller år imorgon) massa GRATTIS!


Trevlig helg!




Lägger in två bilder på Långnäset och drömmer om sommaren...där ska jag ligga hela denna ljuva sommar som jag hoppas snart kommer. (Jag tog bilderna från google.)

Inga kommentarer: