söndag 11 januari 2009

Glad.

Ja idag är jag glad...för idag har jag hunnit med så otroligt mycket!!

Jag har städat ur bilen, dammsugit och skurat hela nedvåningen, tränat, lagat två pajer och haft besök av mamma, Hans och morbror Björn.
De kom med mammas bil och hämtade min bil...så nu har vi alla fall mammas bil att köra med i veckan!

Pajerna blev goda också! Vanliga köttfärspajer med det vi hade hemma i...lite blandning!
Man tager vad man haver, som Anna brukar säga!

Imorgon blir det jobb och sedan iväg upp till Burran för styrketräning med fotbollslaget och sedan bara ha det bra...
Vi blir uppe där till Onsdag kväll någon gång, och sedan bär det av hemåt igen för att jobba Torsdag och Fredag, sedan upp till Burran igen.
För på Lördag så ska vi och se på "Lövångersrevyn" jag och Gurra!

Nu spelar vi Colin McRae igen...inte så ovanligt haha!

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: