söndag 25 januari 2009

I have a dream.

Eller jag har väl egentligen flera dreamar...
En dröm är att jag ska bli smal innan sommaren.
Nu har det inte blivit någon träning på en hel vecka p.g.a förkylningen, men idag känner jag mig bättre och har tänkt träna!
Och efter jag har blivit smal så ska jag skaffa pengar så jag har råd att köpa mig en Peak-tröja.
Det har jag alltid drömt om.
Råd och råd kan man ju då tänka...klart jag kan välja bort saker för att köpa mig en tröja, men jag har alltid köpt flera billiga plagg istället...dessutom så tycker jag det är snyggare om jag blir smalare innan jag köper en Peak-tröja så jag slipper se ut som en stoppad korv.

Förresten så såg jag VERKLIGEN ut som en stoppad korv förra helgen då jag spelade fotbollsmatch i ett gammalt LITET vitt linne...ni kan ju tänka er den synen...........

Jag sitter i alla fall och kollar på kläder på nätet nu...det var så jag kom in i alla drömmar.
Drömmen om att få vara smalare i sommar när vi drar till Kalifornien...
Jag vill helst vara smal på Sweden Rock också... och på Roadtripen...
Jag ska göra MÅNGA roliga, dyyyra, saker i sommar.
Det måste jag få göra...
Hur jag ska ha råd med allt, ja det är en annan fråga.

Nu ska jag drömma mig bort igen och titta på fler kläder...

Ha en bra dag allihopa!!

Inga kommentarer: