måndag 26 januari 2009

Varmt.

Det är faktiskt riktigt varmt här hemma och har varit det i två dagar nu.
Gurra tycker att det är jobbigt att jag aldrig kan bestämma mig för vilken värme jag ska ha.
Han tycker att jag är ojämn i min temp.

Idag har jag varit ledig, men jag var förbi jobbet en sväng och lämnade datorn som jag hade hemma över helgen för att försöka rädda några bilder...tyvärr gick dem inte att rädda.
Hur som helst så blev jag kvar på jobbet och pratade ett tag.
Efter det så har jag ringt och bokat tid hos optikern på Fredag för halvårskontroll (några månader sent men) och så har jag ringt och sagt att jag ej fick senaste Applaue och då skulle de skicka den.

Jag som skulle ta hand om mig själv idag...jo pyttsan haha!

Jag hade lite ångest över hur jag skulle göra imorgon kväll, men nu har jag bestämt mig för att det blir fotbollsträning. Ska bli kul att se Bjurholmstjejerna spela. Jag såg dem i somras och jag tycker de var jätteduktiga!
Jag kommer garanterat inte ha en chans att hänga med!
Men men.

Nu ser jag på "Advokaterna", från Stockholm (antar jag att det är).
Rätt intressant faktiskt!

Nu ska jag se vidare och sedan sova för att få mig upp och jobba imorgon!!

Hej och hå.

Inga kommentarer: