onsdag 7 januari 2009

Training day.

Idag jobbade jag för första gången sedan December, dvs. jul alltså.
Det gick bara finemang.
Kändes ganska skönt att jobba igen...jag var inte ens trög i morse då jag klev upp.

Ikväll har jag spelat lite guitar hero och sedan har jag tränat till en av mina två träningsvideos som jag fick av Gurra i julklapp. Och träningsmattan som jag fick av han i födelsedagspresent kom till användning också.
Det var en bra video, även om den var dubbad haha.
Jag blev slut men det kändes riktigt jäkla bra!
Den ska jag fortsätta med!!

När jag kom hem idag så var min fina vita kissekatt alldeles svart av sot igen.
Det gick inte bort helt efter duschen och han blev sur för att han fått duscha så mycket på senaste tiden, men vad ska man göra!!


Imorgon är jag ledig och ska försöka skura golven och så ska jag hälsa på Sofia och dra en kaffe!

Nu ser jag på "Från Sixten till Kalla". Skitbra!
Jag vill också åka längdskidor...jag vill mycket!!!!!


Nu ska jag se vidare!

Hej doe.

Inga kommentarer: