torsdag 15 januari 2009

Mycket som händer.

.....och sker i mitt liv just nu...
Många resor fram och tillbaks till Burträsk.

For upp till Burträsk i Måndags kväll och tränade styrketräning i Järvtjärn med fotbollslaget.
Efter det så for jag till Brännfors och sov.
I Tisdags skjutsade jag in Gurra och hans bror till lasarettet och passade även på att köpa en macka på Subway och äta den på Maries jobb innan jag drog till Brännfors igen.
Där var jag med Sara i deras hus, eller vi var i garaget och arbetade...eller Sara arbetade och jag tittade på ;P

Jag och Sara såg på tv på kvällen och tog det bara lugnt.

Igår var jag med Maria och sedan for jag in en stund till Marie och var med henne och Rebecca typ en timme, innan jag hämtade Gurra och co. och drog, efter en sväng genom Burträsk, hemåt!

Jag träffar Marie rätt ofta nu, vilket jag tycker är himla trevligt!
Hoppas hon tycker detsamma haha!

Idag har jag jobbat och det har varit full fart hela dagen.
Kom nyss hem och nu har jag betalat min skyyyhöga telefonräkning...
En grej varför den var så dyr var för att jag lyssnade på radion på väg hem från jobbet en dag, RIX fm, och där skulle de lotta ut två biljetter till Melodifestivalen när den är i Skeå, och då tänkte jag försöka vinna dem åt Marie...men det gick inte så bra...jag ringde flera gånger...det kostade i och för sig bara 30 kr men...
Den andra dyra saken var att nu kom Idol-röstningarna också på räkningen...jag röstade ju en hel del på Kevin där i slutet...men pengarna gjorde ju sin rätt då han vann!

Jag fick nämligen lite lön idag...jag blev glad!
Jag fick lönen sedan jag jobbade hemma hos hon jag tar hand om...inte så mycket pengar, men det täckte telefonräkningen, gjorde så att jag kan unna mig något roligt i helgen och dessutom ge lite pengar till Gurra!

Nu ska jag snart laga mat och sedan blir det träning...vilade både Tisdag och Onsdag denna vecka eftersom jag egentligen bara hade tänkt vila Tisdag och träna fotboll igår, men det blev inte av p.g.a hämtning osv. Så nu ska jag ta igen det med att prova Blossoms video som jag inte sett förr...kanske att jag även kör den andra för magen också...vi får väl se!

Imorgon bär det av till Burträsk igen...det nalkas visst fest...både Fredag och Lördag.
Men morgondagen blir utan alkohol eftersom det är fotbollsträning med träningsmatch på Lördagmorgon. På Lördag däremot ska vi först se på "Lövångersrevyn" och sedan ska jag til Marie och partaja med henne och Rebecca och fira att Rebecca klarade uppkörningen för lastbil med släp (hoppas jag sa rätt nu) och har nu CE-körkortet klart!! GRATTIS Rebecca förresten!

Sååå, då vet ni vad som händer i mitt liv...kommer väl åter hem igen på Söndag!

För övrigt läser jag Kalle Anka pockets för fullt nu...jag blir nog mycket smart av denna litteratur, eller.............

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är mycket trevligt att träffa dig ofta! sen tycker jag att du ska sluta upp med att lägga ut en massa pengar på mig. behåll dom själv! metropol-presenten var nog en av dom bästa i mitt liv. är fortfarande i chock :) tack! puss på dig kära vän!