söndag 25 januari 2009

ANNA.

Ja Anna hon är rolig hon (www.annand.blogg.se).
Hon skriver ofta om mig då hon inte har något annat att skriva om.
Men jag skriver ju faktiskt rätt ofta om henne också.

Ja jag kan ju "svara" på Annas inlägg då och säga så här:
1. Givetvis är det bekvämt att sova i Ume då man ska iväg tidigt...vad trodde du? :P
2. Jag är alltid så tyst på morgonen...du kan nog inte ens ana...
3. Jag ska inte äta något godis...däremot skulle ju en kebabtallrik inte sitta helt fel...
4. Nej du skojar ALDRIG när det handlar om godis eller mat...
5. Jag fiser inte...du bara TROR att jag gör det för du har en hypokondrikerhjärna ;P

Meen, jag älskar dig i alla fall Anna! :D

Vi ses på Fredag...men en sak till Anna...jag hann inte berätta det roligaste igår, så jag ringer väl dig senare så får du höra............

Inga kommentarer: