tisdag 20 januari 2009

Effektiv.

Jag har varit mycket effektiv idag och hunnit med mycket.
Vi hämtade Gurras bil i B-holm och så har jag rensat massa papper och fixat en massa saker till my other job.

Finns väl inte så mycket att skriva om dagen annars, men den har varit bra!

Måste försöka träna ikväll också. Har inte tränat sedan i Lördags, men jag är kopiöst tät i näsan idag...men jag SKA träna.

Gurra gjorde pannkaka (ja, sån man gör i ugnen, inte plättar som heter pannkaka i Bjurholm).
Det var riktigt gott! MUMS!

Jag kan även meddela att Anna ej höll på att få någon hjärtinfarkt!

Nu ska jag se vidare på "Unga mödrar" och skriva lite saker klart inför morgondagen.
Då ska jag jobba och så ska jag till Clairy på kvällen och jobba lite till :P

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: