lördag 24 januari 2009

Ensamt.

Jag kan inte riktigt säga om jag tycker att Lövångersrevyn var så rolig som jag är van från förr, men "Anders" har i alla fall några roliga saker ;)
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?a=1398023&d=37737

Annars då?
Jo jag halvligger i soffan hemma och ser på "Made in Sweden".
Har nyss käkat lunch och undrar vad jag ska göra idag.
Jag är fortfarande förkyld så jag kan inte göra något avancerat haha.

Jag kom också på att jag undrar om det finns någon som har några kort från min student på mig? Jag har faktiskt bara 3 kort med mig på från då, och ett av dem har jag tagit från Sara.
Så det finns inte mycket kort vilket jag tycker är tråkigt :/

Jag längtar till Stockholm nu.
Tänk att bara få ha det braaaa några dagar utan att behöva jobba.
Jag är inne i en lat period just nu...förmodligen p.g.a förkylningen men.

Nu ska jag ställa in mjölken, tvätta ansiktet och göra så lite som möjligt...starta msn kanske.
Har inte haft på msn sedan datorn stängdes av...inte så konstigt att det kändes ensamt här...
Startade det nu och insåg att det inte var så många inne...Marie svarar inte så hon sitter nog inte bredvid datorn...nåja, nu ska jag springa iväg en stund.

På återseende.

Inga kommentarer: