tisdag 27 januari 2009

Beach 09'.

Nyss hemkommen efter en välbehövlig fotbollsträning med Bjurholms IF (tror det är IF haha).
Helt slut...kanske inte så konstigt efter förkylningen men.
Det var i alla fall jättekul att träna även om jag var som en yr höna även i detta lag haha.
Nä jag ska inte börja spela i Bjurholm...men de är snälla nog att låta mig träna med dem fram tills jag flyttar, och Jon tyckte också det var bra så jag verkligen kan träna så mycket som möjligt!
Känns kul att ha något att göra på kvällarna också!

Blev ingen träning i Söndags (alltså hemmaträning) som jag hade tänkt, men igår kväll tränade jag med Blossom (jaja, inte i verkligheten men via en DVD i alla fall).
Nu är jag på gång igen och det gör mig glad...i sommar tänker jag se ut såhär:



Fast jag tycker ärligt att hon såg lite för smal ut, och om jag ska vara mer realistisk så kanske jag kan få se ut så här i alla fall:
(taget från google)
Är jag dum om jag frågar om detta verkligen ÄR Kelly Clarkson?
Jag la om mitt schema lite imorgon och tar igen en annan vecka, så jag slipper börja 06.45 imorgon utan börjar istället 08.45.
Det känns lite mer realistiskt med tanke på att jag ej har någon att ta hand om imorgon.
Dessutom blev det inte så farligt när jag ska ta igen timmarna heller.
Nu ska jag duscha (jag var tvungen att dricka massa nu innan jag hoppade in i duschen så jag inte svimmar av vätskebrist...pust) och sedan ska jag kanske umgås med Gurra om han inte har något annat viktigt att göra...kanske ska vi spela på varsin dator...eller han jobba och jag spelar.
Vi har ett socialt liv och vi trivs med det haha!
Tjingeling.

Inga kommentarer: