torsdag 22 januari 2009

Gammalt.

Fick en liten nostalgikick när jag läste Annas blogg och såg hennes gamla kort (http://www.annand.blogg.se/), så här sitter jag och tittar på gamla kort av mig själv och undrar vad som gick snett med vikten och håret? Hjälp mig, snälla!














Men jag kan ju försöka trösta mig själv med att jag faktiskt mestadels av tiden såg ut så här:







Dessutom hittade jag detta fina underbara kort som Ulla-Britt tog på oss när vi gick i åttan och var med i nån slags portfolio över nätet typ HAHAHAHAHAHAHA:








Dessutom måste jag lägga in två klassiska kort här också:


Anna är mycket het...



Jag och Marie...yes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte vad det är men jag älskar den där första bilden då du är helt osminkad. Och den sista bilden såklart. Den är och kommer alltid att vara en faboriiiit:) PUSS (hoppas det går kommentera nu).

Anonym sa...

Du är ju skitlik linda skugge på den första bilden där! Långnäset och krocket i sommar, yes :D