söndag 18 januari 2009

Jajjemen.

Spenderade helgen i Burträsk.
Fredagskvällen drog jag förbi en sväng på Skidstugan där det var 20-årsfest för Karro.
Det var trevligt!

På Lördagsmorgon var det fotbollsträning, men vi spelade en träningsmatch mot Mjövallens nystartade damlag. Vi, LIF, hade två lag och vi spelade sammanlagt 4 matcher och det blev oavgjort de två första matcherna och sedan vann vi de sista två.

Snabbt till Brännis och duscha innan det bar iväg in till Skellefteå.
Hämtade ut en lins och for till Marie en stund och lånade ett par skor osv.
Sedan var det dags för "Lövångersrevyn" för jag och Gurra.
Den var helt okej...jag tyckte att den var bra ibland och dålig ibland.
Men den får godkänt!

Efter revyn så gick vi och åt på Tatung...
Västerbottensostgratinerad fläskfilé med pommes eller stekt potatis och bearnaisesås!
Oj så gott det var!!!

Sedan drog jag till Marie och Gurra följde med en stund innan han begav sig till Burran igen.
Vi tog oss några öl, jag, Marie och Rebecca, och gick ut på Balzac där vid tolvtiden.
Det var rätt så trevligt ute måste jag säga, men det kanske var för att jag och Marie mest bara var med varandra haha.
Träffade Pär och Tobbe och pratade med dem en del också innan vi for på Max där Marie käkade...

Gurra kom och hämtade mig och vi sov i mormors lägenhet...jag sov till kl 12 idag.
Vaknade upp och var jättehungrig, så jag klädde på mig, tog mormors spark och sparkade iväg till grillen och köpte en pizza var till jag och Gurra...det var gott!!

Vi drog hemåt där vid halv fyra idag, stannade och handla i Vindeln, kom hem och lagade tacos.
Det var också gott!!

Har tagit bort julen, strykt gardiner och bytt dem osv...jag är helt sluuut.
Men julgranen...den står kvar än!!
Några dagar till i alla fall! ;)

Nu har jag just käkat lussekatter och druckot O'boy...jag måste nog dricka ett glas till...sen ska jag sova, för imorgon blir det jobb igen.........................................

Den 4:e Februari...då blir det HEAT och Edguy i Stockholm!! :)

Hej hopp.

Inga kommentarer: