tisdag 10 februari 2009

Bilder osv.

Idag har jag jobbat, men tog mig lite sovmorgon.
Efter jobbet hade vi planeringsmöte och direkt efter det så var det fotbollsträning.
Nu är jag hemma och har duschat, lagt in en tvätt och käkat en clementin.

Jag trampade snett på fotbollsträningen och jag tror jag har stukat foten litegrann.
Jag fick ont i knäleden efter det hände också, men jag tränade klart.
Nu har jag lagt om foten ganska hårt så jag kan ta bort det när jag ska sova.
Det värker.
Skit också, men inget allvarligt!


Jag hittade massa bilder nu som Gurra hade på sin dator från Nårs och så massa annat så jag lägger upp lite tänkte jag...


Nyårs i Brännfors hos Sara och Lisa:


Jag, Sara och Lisas förrätt (Avocado m. räkröra)

Gurras förrätt (fralla med saker på :P)


Gurra med vår hemmagjorda plankstek

Sara och Lisa när vi spelar Retro



Alla bilder rymdes inte så jag ska lägga upp bilderna från Edguy sen!


Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: