tisdag 3 februari 2009

Fotboll.

Tänk att det kan vara så oerhört kul att jaga en boll.
Jag tycker faktiskt att det är det.
Jag vill aldrig sluta spela fotboll.
Hoppas jag fortfarande får vara med när jag fyllt 65+.

Kom nyss hem från fotbollsträningen och nu sitter jag oduschad i soffan och har nyss kollat på Jakt och Fiske.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska börja packa lite inför morgondagen.

Får se om jag ska träffa Tina något eller, beror väl på om hon har tiiid...

Varför är det så dåliga program på tv förresten?
Kan någon förklara det för mig?
Jag blir vansinnig!

Förresten så går det inte kommentera bloggarna på blogg.se.
Det är också irriterande!

Nu ska jag se Såld på hus.

Hej doe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det jättetrevligt i Stockholm och du:
Gör inget jag skulle gjort :-)