lördag 5 juni 2010

Sammanfattning av veckan som gått.

Nu var det alldeles för längesen som jag uppdaterade känner jag. Tänkte sammanfatta veckans roligheter med en massa bilder.

Jag och Maria var och såg på fotboll i måndags. Bjurfors/Ljusvattnet - Lövånger. Bjurfors/LIF vann naturligtvis :)
Vi hade det härligt på skolan.
Vi hade en avslutningsfest i onsdags med maskeradtema.
Och igår hade vi skolavslutning med lekar, skoj, mat osv. På kvällen kom hela familjen hit och vi käkade grillat och hade det trevligt.
.Igår kväll blev det lugnt. Jag och Gurra såg lite på tv och sen gick jag i säng rätt tidigt eftersom jag var helt dööd. Jag blev i alla fall väldigt nöjd över mitt omdöme som var det högsta man kan få! (skryyt). Eftersom jag aldrig lyckats få ett MVG så kändes det lite som en revansch att få så bra här. Hur som helst så sov jag länge idag och begav mig sedan ut på en joggingrunda. Jag är så allergisk nu så mina luftrör bara piper. Det är inte så roligt men... Nu har vi nyss fikat och snart drar jag iväg till Sara tillsammans med Anna för att käka middag och inviga huset, samt leka med kattungarna. I alla fall jag tänker mysa med dem :)
Ha en trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Jonas sa...

Oj, jag hamande på bild utan att det bara var halva mig eller min rygg. ;)