torsdag 17 juni 2010

Torsdag.

Buhuuu, vilket bakslag. Jag har tydligen gått upp 2,5 kg på en vecka!?!?! Usch så arg jag blev nu. Inget mer godis, ingen mer glass och framförallt ingen mer coca cola. Nu ska jag köra stenhårt igen. Jag kände väl det på mig eftersom att jag har käkat mycket godis på senaste veckorna men man bryr sig inte förrän det syns på vågen. Det är lite sjukt faktiskt. Nåja. Jag har i alla fall tränat fotboll ikväll och det var härligt! Tror att jag ska ta mig en inlinestur imorgon om jag inte får skavsår av innerskorna. Annars då? Jo idag har vi (jag, Anna och Sara) varit och hälsat på Evelina. Det var supertrevligt och jag fick leka med hennes fantastiska små barn. Hon har den tredje på väg nu. Jag fattar inte hur hon har hunnit? Hon är ju ändå bara lika gammal som mig haha. Det är som en tjej som gick i min klass på gymnasiet. Hon har också tre ungar. Jag då? Jag måste sätta lite fart på fortplantningen snart tror jag. Fast nä, det får ta den tid det tar :) Nu ska jag sörja min viktuppgång med lite vatten och sista avsnittet av Köping Hillbillies. Ni måste se det! Det är ett himla bra program! Jag fattar bara inte hur det kunde vara bara 8 avsnitt? Det hann ju knappt börja innan det slutar :(
Jaja, ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: