onsdag 23 juni 2010

Fiska fiska.

Det blev fiske ikväll igen. Först i Bodbyn (=Bodbysund) och sedan på Neboträsket. Inte en endaste fisk fick jag upp. Alla andra (Tina, Nathalie och Micaela) fick fiskar men inte jag. Nåja, det kommer fler gånger :) Det var i alla fall en superfin kväll ute på vattnet.
Synd bara att myggorna ens existerar. Jag måste skaffa mig ett starkt myggmedel!! Titta bara på dessa hemska mygguppfödningar som existerar längs sjökanten...

Och så jag då hahahahha. Jag käkade skrovmål i båten (typ min dietmat eller nått) och det ser ut som att jag har jättefett hår när jag satte upp det haha. Observera att jag duschade det idag haha!
Som avslutning på dagens bloggande så vill jag gratta världens bästa lilla tjej som fyller hela 5 år idag. Jag är så oerhört glad över att fortfarande få vara en del av hennes liv :) Jag önskar att jag hade kunnat vara där nu men snart ska jag hälsa på. Denna underbara lilla tjej är inte så liten längre. Varför går tiden så fort? Hoppas att hon aldrig slutar vilja leka med mig bara. Haha :)
Just ja, räkorna på bilden nedan har ingenting med makaronilådan att göra. Bara så ni vet ;)
God natt!

2 kommentarer:

mäls sa...

Är det där myggor!? jöuk!

Stoooorfiiskarn sa...

Men du förgyllde fisketuren i alla fall :) Bättre lycka nästa gång!
Vi drar in till stan och köper superduper drag till veckan nån dag, så lova jag att du får superduper fiskar ;) Nu tro du säkert att de är dina wobblers fel men de är ju inte.. de va ju Fiskarns fel :P höhö.