tisdag 22 juni 2010

Dagen.

Nu ska vi se:
Fönsterna rengjorda -Allihopa blev klara!
Disken diskad - Hmm, inte dagens.
Tvätten tvättad - Den ligger i nu.
Elementen rengjorda - Inte ett enda rengjort än så länge!
Ja jag kom ju på att jag skulle rensa gästrummet uppe istället så att jag har i princip hållit på med det hela dagen. Det och fönsterna. Det tog tid kan jag lova. Men nu är det äntligen klart. Jag har dock inte hunnit dammsuga nere. Inte heller skurat någonstans, men jag har ju hela natten på mig ;) Och morgondagen har jag nån timme över också, fast det vore skönast om jag fick det gjort ikväll då jag ändå är ofräsch efter träningen. Att städa är ju som ett träningspass så mitt hår har varit i det fetaste laget idag vill jag lova. Undra varför man blir så utmattad av att städa egentligen? Så ofräsch och svettig, fett hår osv.? Tar man i så himla mycket eller vad handlar det egentligen om? Jajja. Jag hade ju gjort kaffe idag också. Jag kokade upp 5 koppar i perkulatorn. Jag hann dricka en. Kaffet smakar inte bra i den där perkulatorn alltså. Jag måste köpa en ny. Stackars alla som kommer hit och blir bjudna på kaffe men jag har ju sagt det hela tiden men ändå har jag inte kommit mig för att köpa en ny. Nåja, på 5 minuter drar jag på fotbollsträning så nu ska jag göra mig klar. Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: