söndag 20 juni 2010

Söndag.

Ja men nu ser jag ju att det är lite dåliga färger på bloggen. Får fixa till det senare ikväll kanske. Ska fara och fiska med Anders (och kanske Gurra) nu :) Jag och Gurra har varit hos hans föräldrar idag och vi kom hem vid kl 17 och då lagade jag mat och nu väntar jag på Anders. Jag har också kollat upp lite recept inför sommarens stora uppgift haha. Jag, Anna, Marie, kanske Sara och Empan eller hur var det nu? Vi ska i alla fall göra Halv åtta hos mig och bjuda varandra på mat. Jag har förrätt och huvudrätt så gott som klart nu tror jag! Måste bara testa det några gånger på Gurra först :) Och just ja...vi har gjort andra saker idag också men det berättar jag mer om sen få se om det blir något av eller inte :)
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: