onsdag 9 juni 2010

Mycket att göra.

Har varit till Övik idag och kom hem för ett tag sedan. Maria gjorde intagningsprov på frisörskolan och kom in. GRATTIS!!! (fast det är inte säkert att hon ska gå ändå men det gick ju bra på provet i alla fall ;) Det regnade hela tiden men på väg hem så blev det äntligen uppehåll och det gick bra att köra. Jag följde ju alltså med som chaufför då vill säga. Nu ligger jag här i soffan och svär åt alla mygg. Kanske ska dra och fiska. Ska jag det eller inte. Hmm. Jag kan inte bestämma mig. Kanske ska fara en sväng i alla fall. Jag har inget annat vettigt att göra. I morgon ska vi nog dra till Evelina :) Om det nu blev så? Jag måste snacka med Sara och Anna. Det skulle i alla fall vara trevligt men det kanske är bättre att fara när vi inte är så stressade, för imorgon eftermiddag drar jag, Sara och Lisa till Anna Fagerman och ska grilla och ha det trevligt :) På fredag morgon åker jag och Gurra iväg till sthlm för att på lördag gå och se Kiss. det kommer nog att bli toppen. Nä nu drar jag banne mig och fiskar. Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: