onsdag 23 juni 2010

Äntligen!

Ja men nu är det faktiskt bara skurningen som är kvar sedan har jag varit riktigt duktig med städningen denna dag. Jag har till och med rengjort elementen. Fast inte uppe. Inte idag. Jag glömde visst det. Nåja. Jag ska skura i morgon bitti. Nu har jag nyss njutit av lite kvällsfika.
Jag behövde det efter allt sjå + fotbollsträningen. Jag fick dock lite ont i knät efter fotbollen. Hoppas att det går över snabbt. I morgon ska jag gå en morgonpromenad till mormor och sedan kanske Jonte kommer och äter med mig. Om han behagar att höra av sig vill säga :) Jag ska pröva laga en ny maträtt i morgon också. Jag kan inte avslöja vad det är eftersom jag ska servera den på vårat egna Halv åtta hos mig ifall det blir lyckat. Jag funderar på om jag ska se en film nu men just nu när jag skrev det så kom jag på att jag ska lägga mig och läsa en stund tills att jag blir trött. Jag måste hänga upp sista tvätten nu innan jag hoppas i säng också. God natt allihopa!

Inga kommentarer: