tisdag 8 juni 2010

Tisdag och sol.

Ja idag har det varit en härlig dag med sol. Synd bara att det är så förbaskat mycket mygg. Jag blir tokig efter bara en stund ute!! Jag måste uppfinna något som kan ta död på alla myggor. Hmm. Hur som helst så blev jag i alla fall väckt av Maria och Thea som kom hit i morse. Jag låg och sov så djupt att jag inte hade svarat när Maria hade ringt två gånger. Just innan Maria och Thea for hemåt så kom Emeli, Tindrus och Anna hit. De var här tills för snart en timme sedan. jag for och köpte lite glass som vi käkade osv. Nu ska jag snart göra lite middag innan det är dags för fotbollsträning. Jag har för övrigt förstört min kamera. Vad är detta egentligen? Det här är väl den fjärde canon-kameran som jag lyckas förstöra objektivet på. Antingen är kameran helt enkelt skitdålig eller så är jag alldeles för oförsiktig med den. Ååh. Tur att vi har en till kamera. Jag hann i alla fall ta en sommarbild innan min gick sönder. Vi måste ju ha en fungerande kamera i helgen då det det bär av mot Stockholm för att se Kiss. Just ja, det har jag undrat länge och mycket. Varför skriver folk Kizz? Vet de inte om att de heter Kiss eller? Jaja. Nu ska jag göra tacos. I morgon bär det förresten nog troligtvis iväg till Övik med Maria. Hon ska på nån intervju så jag ska köra henne. Och just ja, ikväll ska jag fiska! Jag måste ju få upp en storgädda snart tycker jag. Jag ska ringa och höra med brorsan om vilket drag jag ska ha!
Hej svejs.

Inga kommentarer: