tisdag 22 juni 2010

Måndag.

Ååh vad jag redan nu längtar efter morgondagen. Jag ska kliva upp senast kl 8.30, äta gröt, kanske gå en promenad i det fina vädret, städa och framförallt dricka kaffe! Jag är så himla sugen på en macka och kaffe. Jag har faktiskt varit det hela dagen dessutom...utan att göra något åt det. För övrigt har jag idag varit inne i Skellefteå med mamma och inhandlat ett par skor, ett par jeans och ett par leggings. Detta tog i princip heeela dagen. Jag har ju så breda fötter så det är så svårt att hitta ett par skor som passar :( När jag kom hem från stan så följde jag Anna till Långnäset där vi busade med Gibson och sedan drog vi hem till Anna en sväng innan jag for hemåt. Nu väntar jag bara på att Gurra är klar med allt jobb så ska vi sova.
God natt!

Inga kommentarer: